luni

Versuri Chris Rea - The Blue Cafe (tradus)


Lumea mea e formată din mii de drumuri fără capăt
Care conturează un traseu din vise neîmplinite
Unde mi-ai spus că ai fost?
Te voi întâlni la cafeneaua albastră
Fiindcă aici e locul unde cel care știe
Se întâlnește cu cel nepăsător
Cărțile de joc al sorții sunt arătate
De cel mai bătrân
Celui tânăr care îndrăznește să nu se mai întoarcă

Unde ai fost?
Unde vei pleca?
Vreau să știu ce e nou
Vreau să plec cu tine
Ce ai văzut?
Vrei să știi ce e nou?
Unde vei pleca?
Spune-mi fiindcă vreau să merg cu tine

Așa că hai să ne întâlnim în cafeneaua albastră

Costul e mare, prețul e mare
Ia tot ce vrei și spune adio
Inocența ta
Nu mai înseamnă nimic acum

Fiindcă aici e locul unde cel care știe
Se întâlnește cu cel nepăsător
Unde mi-ai spus că ai fost?
Te voi întâlni la cafeneaua albastră

Așa că hai să ne întâlnim în cafeneaua albastră

Mulțumim pentru versuri, Mia94!
(propunerea unui Anonim)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...