miercuri

Versuri Taylor Swift - Blank Space (tradus)



Mă bucur să te văd, unde ai fost?
Ți-aș putea arăta chestii incredibile
Magie, nebunie, rai, păcat
Te-am văzut aici și m-am gândit
Oh, Doamne, ce drăguț e!
Arăți ca următorul meu păcat
Dragostea e un joc, te bagi?

Bani, cravată și costum
Te pot citi ca pe o revistă
Nu e amuzant, bârfele circulă
Și știu că ai auzit de mine
Așa că hai să fim amici!
Sunt nerăbdătoare să văd cum se termină asta!
Ia-ți pașaportul și ia-mă de mână
Pot să-i fac pe băieții răi buni pentru un weekend

Va fi pentru totdeauna
Ori totul va fi distrus în flăcări
Poți să-mi spui când e gata
Dacă momentele bune s-au echivalat cu durerea
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă știi că iubesc jucătorii
Iar tu iubești jocul

Fiindcă suntem tineri și nepăsători
Vom ajunge prea departe cu asta
Te va lăsa fără aer
Ori cu o micuță cicatrice
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă am găsit un spațiu gol
Și voi scrie numele tău acolo

Lipstick cu vișine, cer de cristal
Ți-aș putea arăta chestii incredibile
Săruturi furate, minciuni drăguțe
Ești regele, scumpule, iar eu sunt regina ta
Află ce vrei de la mine
Totul va fi frumos pentru o lună
Stai, imediat începe răul, nu

Urlând, plângând, sună ca o furtună perfectă
Pot face ca toate mesele să se răstoarne
O grădina cu trandafiri plină cu spini
O să te gândești după
'Oh, Doamne, chiar așa e ea?'
Mă îmbăt cu gelozie
Dar vei reveni de fiecare dată când vei pleca
Fiindcă, iubitule, sunt un coșmar deghizat într-un vis frumos

Va fi pentru totdeauna
Ori totul va fi distrus în flăcări
Poți să-mi spui când e gata
Dacă momentele bune s-au echivalat cu durerea
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă știi că iubesc jucătorii
Iar tu iubești jocul

Fiindcă suntem tineri și nepăsători
Vom ajunge prea departe cu asta
Te va lăsa fără aer
Ori cu o micuță cicatrice
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă am găsit un spațiu gol
Și voi scrie numele tău acolo

Băieții vor dragoste doar pentru tortură
Să nu spui că n-am spus, că nu te-am avertizat
Băieții vor dragoste doar pentru tortură
Să nu spui că n-am spus, că nu te-am avertizat

Va fi pentru totdeauna
Ori totul va fi distrus în flăcări
Poți să-mi spui când e gata
Dacă momentele bune s-au echivalat cu durerea
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă știi că iubesc jucătorii
Iar tu iubești jocul

Fiindcă suntem tineri și nepăsători
Vom ajunge prea departe cu asta
Te va lăsa fără aer
Ori cu o micuță cicatrice
Am o listă lungă cu foști
Îți vor spune că-s nebună
Fiindcă am găsit un spațiu gol
Și voi scrie numele tău acolo

Ți-a plăcut? Propune alte versuri.

13 comentarii:

  1. Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
    Jose Maya

    RăspundețiȘtergere
  2. AI NEVOIE URGENTĂ DE UN VORGITOR CU AJUTAȚI SĂ îți readuci fostul partener DR WALE ESTE PERSOANE POTRIVITĂ PENTRU TINE. WHATSAPP/VIBER: +2347054019402

    Bună ziua, am căutat ajutor pentru cum să-mi recuperez fostul iubit care s-a despărțit de mine în urmă cu trei ani... Am fost traumatizat de despărțire și aproape că am vrut să mă sinucid, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu că am primit contact cu DR WALE, părintele spiritual care m-a ajutat să-mi recuperez fostul iubit după multă căutare de ajutor din diferite locuri. Când am luat legătura cu DR WALE, i-am explicat totul, așa că mi-a dat cuvintele lui de încurajare și mi-a spus că va pregăti o vrajă pentru mine care mă va ajuta să-mi revin fostul iubit în câteva săptămâni și eu Am crezut în cuvintele lui, căci am fost îndrumat către el de un prieten pe care l-a ajutat și chiar acum, fostul meu iubit s-a întors și trăim fericiți împreună pentru a ne căsători luna viitoare. Dacă aveți nevoie de orice ajutor, cum ar fi recuperarea unui iubit, vrajă de câștig la loterie, vrajă de magie neagră E.T.C. Apoi, vă sugerez să luați legătura cu DR WALE acum prin intermediul lui
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. A trecut mai bine de o lună și totul pare că a revenit la normal. El a început să mă trateze mai bine și a fost un proces de vindecare pentru amândoi. Coșmarul care durase aproape 2 ani s-a încheiat în sfârșit. Parcă ne-am îndrăgostit din nou! Amândoi am lăsat trecutul în urmă și încercăm să mergem înainte – și pentru prima dată după mult timp, viitorul pare mult mai luminos. Nu pot exprima în cuvinte cât de recunoscător îi sunt doctorului Ilekhojie! Este ca și cum am redescoperit în sfârșit acele lucruri unul despre celălalt care ne-au făcut să ne îndrăgostim în primul rând. Toate îngrijorările și stresul au dispărut pur și simplu. Îți mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru că mi-ai salvat Căsnicia ruptă. Eu și soțul meu trăim din nou fericiți. Mulțumesc lui Ilekhojie. Contactați-l pentru a vă restabili căsătoria E-mail: gethelp05@gmail.com Sunați sau Whatsapp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  4. Soțul meu m-a părăsit pe mine și pe copiii mei. Mama lui a fost și ea împotriva căsătoriei mele cu el. L-am iubit atât de mult și am avut mare speranță că vom construi un viitor luminos împreună. Am așteptat 6 luni și nu s-a mai întors la mine. Așa că a trebuit să-l contactez pe doctorul Ilekhojie, care a făcut tot ce i-a stat în putere pentru a ne reuni și a restabili dragostea și conexiunea pe care le împărtășeam cândva. S-a întors acasă după 3 zile, așa cum m-a asigurat dr. Ilekhojie și sunt cu adevărat uimit de faptele sale minunate. Și tu poți obține acest mare ajutor și poți trăi pentru a-i fi recunoscător pentru că nu dezamăgește niciodată pe nimeni. Contactați Dr. Ilekhojie. E-mail: gethelp05@gmail.com De asemenea, puteți să-l WhatsApp pe +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar vreau să-i mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru că mi-a salvat căsnicia. Soția mea s-a purtat cu adevărat rău cu mine și a plecat de acasă aproape 3 luni. I-am spus colegului meu despre cum s-a schimbat soția mea față de mine și a părăsit casa noastră. El m-a sfătuit să-l contactez pe doctorul Ilekhojie pentru a mă ajuta să mă împac cu soția mea și să ne stabilesc căsnicia. Nu am crezut niciodată în toate acestea, a trebuit să încerc. Dr Ilekhojie a efectuat un ritual de reconciliere și în 3 zile, soția mea s-a întors acasă și a cerut să facă pace. Acum, au trecut 4 luni și lucrurile s-au îmbunătățit cu adevărat între noi și suntem fericiți împreună. Aveți nevoie de asistență ca mine, discutați cu dr. Ilekhojie și obțineți rezultate garantate. Whatsapp +2348147400259 sau e-mail (gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Soția mea m-a părăsit pentru un alt bărbat după 3 ani de căsnicie. Am încercat toate mijloacele să mă împac cu ea, dar nu a acceptat niciodată să se întoarcă acasă spunând că s-a plictisit de căsătorie. Căutam modalități de a o recâștiga când am dat peste o mărturie despre un bătrân numit Dr Ilekhojie și felul în care a ajutat mulți oameni. L-am contactat și i-am spus toate problemele mele. Nu cred niciodată în munca spirituală, dar mi-am iubit soția și nu am vrut cu disperare să-mi rup familia minunată. Mi-a spus tot ce trebuie să fac și în 3 zile, soția mea a cerut să se întoarcă acasă la mine și la copii. Acum au trecut 4 luni în care lucrurile continuă să se îmbunătățească. Dacă treceți prin dificultăți în căsătorie/relația voastră și doriți o soluție rapidă, discutați cu dr. Ilekhojie. E-mailul lui: gethelp05@gmail.com De asemenea, puteți să-l WhatsApp pe +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cântărit opțiunile mele pentru operație; dar după ce am întâlnit o femeie în vârstă de 65 de ani la spitalul nostru local care m-a informat că va fi operată pentru îndepărtarea uterului - m-am gândit că ar putea să nu fie util să sfătuiesc femeile să ignore intervenția chirurgicală după menopauză cu ideea că fibroamele se vor micșora. Există o vecină de-a mea care mi-a dat un contact al doctorului Ilekhojie, care i-a trimis câteva ierburi pe care să le folosească și acum este complet liberă și eu sunt, de asemenea, pe aceleași ierburi și se îmbunătățește rapid. Vă rugăm să-l contactați dacă vă aflați în aceeași stare prin e-mailul lui gethelp05@gmail.com sau sunați-l pe linia lui directă (+2348147400259)

    RăspundețiȘtergere
  8. Lucrurile nu merg doar până când faci alegerea corectă în viața ta. În viața mea, am făcut alegerea corectă când l-am contactat pe Dr. Ilekhojie, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din Albany, New York, SUA și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. Ilekhojie pentru munca bine făcută. S-a asigurat ca soțul meu să oprească planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să rezolvăm diferențele. Nu mi-aș fi avut familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului Ilekhojie și de aceea îi las e-mailul gethelp05@gmail.com pentru a-ți restabili căsătoria sau relațiile rupte, îl poți suna sau pe Whatsapp la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  9. Îi sunt foarte recunoscător doctorului Ilekhojie, care l-a adus înapoi pe soțul meu care m-a părăsit pentru o altă femeie. În acel moment, soțul meu M-a părăsit, am pierdut totul și nu am mai ieșit săptămâni întregi, pentru că suntem împreună de peste 20 de ani. Lucrurile s-au întors când un prieten mi-a dat contact pe WhatsApp Dr. Ilekhojie. I-am trimis mesaj și i-am spus durerea prin care trec și mi-a spus că ne va ajuta să ne împăcăm. Mi-a spus ce să ofer și a fost foarte sincer și sincer cu mine. În 3 zile, soțul meu, care a plecat de acasă de o săptămână, a sunat să mă întrebe despre bunăstarea mea și a început să-și ceară scuze. Mulțumim doctorului Ilekhojie care a făcut acest lucru posibil. Contactează-l pentru ajutor. Whatsapp +2348147400259 sau e-mail gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. După 7 luni de divorț, încă mi-am iubit soțul și mi-am dorit înapoi. Soțul meu a divorțat de mine pentru că a cunoscut o femeie mai tânără la serviciu. După 23 de ani de căsătorie, soțul meu a plecat într-o excursie și a cunoscut o femeie mai tânără. L-am apreciat pentru că a fost un soț și un tată bun pentru cei 4 copii ai noștri. L-am contactat pe Dr. Ilekhojie și i-am explicat toate problemele mele și mi-a promis că mă va ajuta dacă sunt serios și sunt dispus să am încredere în el. La doar 3 zile după ce Dr Ilekhojie a efectuat un ritual de reconciliere pentru a ne reuni, soțul meu s-a întors acasă. Mi-a explicat cât de nenorocit a fost în ultimele luni și a cerut să se mute acasă. Este ca un miracol până astăzi, îl sun în continuare pe Dr. Ilekhojie pentru a-i mulțumi pentru faptele sale bune. Dacă aveți nevoie de ajutor similar, contactați-i e-mailul: gethelp05@gmail.com și contactul lui WhatsApp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  11. Mă numesc Maria Ciorbă. N-am știut niciodată că oamenii ar putea fi atât de amabili, altruişti și uimitori până când DR ISIKOLO m-a ajutat cu problemele mele în căsătorie. Unirea mea cu soțul meu nu a durat până la un an când am început să avem probleme. Era atât de frecvent încât am căzut în depresie și am continuat să mă lupt cu ea și, în același timp, soțul meu m-a părăsit și a jurat să nu mă mai întorc niciodată. Nu știam ce să fac cu viața mea în acel moment. A trebuit să continui să caut ajutor până când DR ISIKOLO mi-a venit în ajutor. După ce a făcut consultările cuvenite, mi-a fost clar că fosta iubită a soțului meu l-a tot manipulat ca să-l poată primi înapoi. Mi s-a spus ce să fac de către DR ISIKOLO și cu toată siguranța, trebuie să obțin rezultatul după 2 zile pe care l-am respectat și el m-a ajutat și rezultatul a fost atât de uimitor. Acum soțul meu s-a întors la mine și ne concepem primul nostru copil cu căldură și fericire. dacă aveți probleme similare sau de dragoste, trimiteți-i un mesaj prin Viber/WhatsApp +2348133261196 sau trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Numele meu este Georgiana Luca. Am trecut prin momente grele cu diferiți bărbați care au găsit dragoste adevărată și acceptare autentică, până când l-am întâlnit pe soțul meu care a intrat în viața mea și m-a iubit dincolo de cuvintele. Am locuit împreună 2 ani și am fost fericiți până au apărut prea multe certuri și ne-am împărțit. Am crezut că pot merge mai departe, dar mi-am dat seama că sunt profund îndrăgostită de el și că am nevoie pentru totdeauna de el. Nu am avut nicio opțiune decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să-l contactez pe Dr. Isikolo, știind cum a reușit să-i ajute pe alții. Mi-a acordat atenția și a făcut tot posibilul să ne împace din nou împreună și în 48 de ore, rezultatul s-a manifestat și a revenit la mine și am reinventat lucrurile. Acum dragostea și fericirea au fost restabilite și tot ce pot spune este că apreciez cu adevărat Dr. Isikolo pentru că a fost altruist în a ajuta pe mine și pe alții. Contactul său de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  13. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru lui DR ISIKOLO pentru că m-a ajutat să-mi refac casa stricata. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și mi-a rupt carnea de când am început să avem prea multe neînțelegeri. În unele zile, tocmai a plecat și nu s-a mai întors până în ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut să rezolv problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să-l contactez pe DR ISIKOLO, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR ISIKOLO m-a asigurat și mi-a spus doar să am încredere în el și să cred că mi se vor îndeplini dorințele. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă, iar soțul meu este cu mine pentru a nu mai pleca niciodată. Contactați-l și voi și credeți că vă poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar trimite-i prin WhatsApp +2348133261196 sau e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...