marți

Kungs - This Girl, versuri traduse în română


Plouă cu bani din cer
Dar păstrează restul pentru că stau bine 
Puţin timp şi nişte afecţiune
Nu-mi vei cumpăra niciodată dragostea!

Nu mai e niciun lucru care e la fel de preţios ca dragostea
Nu e! Nu e niciunul!
Dacă e să alegi între o inimă care simte şi una care iubeşte adevărat
Trebuie mai întâi s-o şti pe fata asta

Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce

Cadourile lui nu vin aşa, aiurea
Notele tale de plată nu înseamnă mult pentru mine
Doar ia-mă de mână şi strânge-mă tare
Nu-mi vei cumpăra niciodată dragostea!
Îmi cumperi asta şi îmi cumperi aia
Ca să mă câştigi! Să mă câştigi!
M-ai înţeles greşit şi asta e ceva
Trebuie mai întâi s-o iubeşti pe..

Vei realiza când nu voi mai fi aici
Că voi dansa pe altă piesă
Vei realiza când nu voi mai fi aici
Că voi dansa pe altă piesă
E ruşinos dar trebuie să plec

Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce
Ţine-mă de mână
Oriunde m-aş duce

Ți-a plăcut? Propune alte versuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...