luni

Versuri Florence&The Machine - Sweet nothing (tradus)

Un dulce nimic(ft. Calvin Harris)

Mi-ai luat inima și-ai ținut-o în a ta gură
Și cu un cuvânt toată dragostea mea a năvălit afară din ea
Și fiecare șoaptă, e cea mai rea, deșertată de către un singur cuvânt
Sunt goală înăuntru

Așa că mi-am pus speranța în ceva necunoscut
Trăiesc pe baza unui dulce nimic
Dar încerc să sper, deși n-am nimic
Trăiesc pe baza unui nimic atât de dulce
Și e greu să înveți
Și e greu să iubești
Când îmi dai un nimic atât de dulce
Duce nimic, dulce nimic
Îmi dai un nimic atât de dulce

Nu e ușor pentru mine să-i dau drumul
Fiindcă
Îmi înghit fiecare cuvânt
Și
Fiecare șoaptă, fiecare suspin
Îmi înșfacă din inimă
Sunt goală înăuntru

Așa că mi-am pus speranța în ceva necunoscut
Trăiesc pe baza unui dulce nimic
Dar încerc să sper, deși n-am nimic
Trăiesc pe baza unui nimic atât de dulce
Și e greu să înveți
Și e greu să iubești
Când îmi dai un nimic atât de dulce
Duce nimic, dulce nimic
Îmi dai un nimic atât de dulce

Și nu e de ajuns
Să-mi spui că-ți pasă
Când noi știm că fiecare vorbă e precum aerul sec
Nu-mi dai nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...