marți

Calvin Harris - Summer (tradus)


Când te-am cunoscut era vară
Vibrând pe bătăile inimii mele
Ne-am îndrăgostit
În timp ce frunzele se făceau arămii

Și noi putem fi împreună, scumpo
Atâta timp cât cerul este albastru
Te porți așa de inocent acum
Dar m-ai mințit de curând
Atunci când te-am cunoscut, în vară

Când te-am cunoscut era vară
Vibrând pe bătăile inimii mele
Ne-am îndrăgostit
În timp ce frunzele se făceau arămii

Și noi putem fi împreună, scumpo
Atâta timp cât cerul este albastru
Te porți așa de inocent acum
Dar m-ai mințit de curând
Atunci când te-am cunoscut, în vară

Vară

Atunci când te-am cunoscut, în vară
(Vară)
(Hey)
(La La)
(Hey)

Vară
(Vară)
(Hey)
(La La)
(Hey)

Ți-a plăcut? Propune alte versuri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...