miercuri

Versuri Beyoncé - Runnin' (Lose It All) (tradus)



Cei patru pereți care mă încojoară mă fac să mă simt altfel
Mă fac să mă simt altfel, nu o să mă prăbușesc
Și nimic nu mai contează acum pentru că nu ești aici
Deci unde ești? Te-am tot sunat, mi-e dor de tine

Unde altundeva pot merge? Unde altundeva pot merge?
Te prind
Memoriile se pierd, sper să nu se întâmple același lucru și cu noi
Te-am prins

Aleargă, aleargă, aleargă, aleargă
Aleargă, aleargă, aleargă,
Nu mai fug de mine de acum înainte 
Amândoi vom învinge
Eu nu alerg, alerg, alerg, alerg
Alerg, alerg, alerg
Nu mai fug de mine de acum înainte 
Amândoi vom învinge
Sunt gata să fac față
Dacă mă pierd, pierd totul

Am depășit temerile care m-au bântuit, dar nu scap
Încă lupt, încă lupt
Și fiecare voce din capul meu se multiplică
Se multiplică

Unde altundeva pot merge? Unde altundeva pot merge?
Te prind

Aleargă, aleargă, aleargă, aleargă
Aleargă, aleargă, aleargă,
Nu mai fug de mine de acum înainte 
Amândoi vom învinge
Eu nu alerg, alerg, alerg, alerg
Alerg, alerg, alerg
Nu mai fug de mine de acum înainte 
Amândoi vom învinge
Sunt gata să fac față
Dacă mă pierd, pierd totul
Dacă mă pierd, pierd totul
Dacă mă pierd, pierd totul
Dacă mă pierd, pierd totul


Ți-a plăcut? Propune alte versuri.

Mulțumim pentru versuri, Mady B!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...