vineri

Versuri Nirvana - Lithium (tradus)


Litium

Sunt așa de fericit fiindcă azi
Mi-am găsit prietenii,
Sunt în mintea mea
Sunt așa de urât
Nu-i nimic, fiindcă așa ești tu

Sparge-ne oglinzile
Dimineața de duminică e în fiecare zi
Pentru toți pentru care contez
Și nu mi-e frică
Aprinde-mi lumânările, printr-o magie
Fiindcă l-am găsit pe Dumnezeu

Sunt așa de singur, nu-i nimic
Mi-am ras capul
Și nu sunt trist
Și doar poate
Pot fi învinovățit pentru tot ce am auzit
Nu sunt sigur
Sunt așa de emoționat
N-am răbdare să te aștept acolo
Și nu-mi pasă
Sunt așa de excitat, nu-i nimic
Am voință bună

Te plac nu voi crăpa
Mi-e dor de tine nu voi crăpa
Te iubesc nu voi crăpa
Te-am omorât nu voi crăpa

Te plac nu voi crăpa
Mi-e dor de tine nu voi crăpa
Te iubesc nu voi crăpa
Te-am omorât nu voi crăpa


Sunt așa de fericit fiindcă azi
Mi-am găsit prietenii,
Sunt în mintea mea
Sunt așa de urât
Nu-i nimic, fiindcă așa ești tu

Sparge-ne oglinzile
Dimineața de duminică e în fiecare zi
Pentru toți pentru care contez
Și nu mi-e frică
Aprinde-mi lumânările, printr-o magie
Fiindcă l-am găsit pe Dumnezeu


Te plac nu voi crăpa
Mi-e dor de tine nu voi crăpa
Te iubesc nu voi crăpa
Te-am omorât nu voi crăpa

Te plac nu voi crăpa
Mi-e dor de tine nu voi crăpa
Te iubesc nu voi crăpa
Te-am omorât nu voi crăpa






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...