marți

Joy - Valerie (tradus)



Stau pe o treaptă undeva în centrul orașului
Căutând regina inimii mele
Oamenii zic că sunt un visător
Nu mai vreau să mai fiu singur
Mă simt din ce în ce mai puternic pe zi ce trece
Mă simt mai puternic în fiecare zi

Valerie mai bine ai iubi pe cineva
Valerie mai bine ți-ar trebui și asta
Valerie ești rece ca gheața
Valerie va trebui să plăteși prințul
Regina inimii mele
Regina sufletului meu
Regina celor mai adânci trăiri
Regina inimii mele
Regina sufletului meu
Oh, Valerie

Ea doar râde de mine
Deoarece cred în lucruri precum dragostea iar ei nu-i pasă
Chiar și cel mai adânc ocean
Nu-mi poate șterge durerea
Mă simt din ce în ce mai puternic pe zi ce trece
Mă simt mai puternic în fiecare zi

Sunt pierdut în pânza unui păianjen
Așteptând ca dragostea ei să mă elibereze
Dragostea ei este cea mai mare dorință a mea
Vreau așa de mult ca ea să mă dorească

versuri traduse la cererea unui Anonim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...