//VERSURITRADUSE este un site unde poți să citești, să scrii sau să ceri publicarea altor versuri. Ne bucurăm de peste un an de existență și de peste 100,000 vizitatori unici. Stay tuned! Postări noi apar în fiecare lună!

joi, 13 decembrie 2012

Versuri Ed Sheeran - Give me love ( tradus )


Dă-mi iubire

Dă-mi dragoste precum o face ea
Deoarece mai târziu mă voi trezi singur
Pictez lacrimi împrăștiate pe tricoul meu ,
Îți spun că le-aș lăsa să plece
Și mă voi lupta
Poate te voi suna în seara asta
După ce sângele mi se transformă în alcool 
Nu , vreau doar să te țin în brațe

Dă-mi puțin timp să ard asta
Vom juca de-a v-ați ascuns pentru a schimba asta
Și tot ce vreau este gustul buzelor tale 
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste 

Dă-mi dragoste așa cum n-ai făcut-o înainte
Deoarece mai târziu îmi va fi dor de asta 
Și a trecut ceva timp și mă simt la fel
Poate e mai bine să-ți dau drumul
Și mă voi lupta
Poate te voi suna în seara asta
După ce sângele mi se transformă în alcool
Nu , vreau doar să te țin în brațe

Dă-mi puțin timp să ard asta
Vom juca de-a v-ați ascuns pentru a schimba asta
Și tot ce vreau este gustul buzelor tale
Oh dă-mi dragoste ,

Dă-mi puțin timp să ard asta
Vom juca de-a v-ați ascuns pentru a schimba asta
Și tot ce vreau este gustul buzelor tale

Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste ,
Oh dă-mi dragoste

Al meu , al meu , al meu , dă-mi dragoste , îndrăgostitule
Al meu , al meu , al meu , dă-mi dragoste , îndrăgostitule
Al meu , al meu , al meu , dă-mi dragoste , îndrăgostitule





Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Ce părere ai ?