vineri

Versuri Green Day - Stray Heart ( tradus )


Inimă rătăcită

Mi-am pierdut calea 
Oh dragă , această inimă rătăcită
S-a dus la altcineva
Te poți reface ?
Numai la tine visez
Ești o inimă prețioasă
Ea a fost ruptă de către noi doi

Nu ești singură
Și acum sunt acolo unde îmi este locul
Noi nu suntem singuri
Eu îți voi păstra inima și nu voi pleca

Tot ce vreau
Vreau de la tine
Dar nu te pot avea
Tot ce-mi trebuie
Îmi trebuie de la tine
Dar nu te pot avea

Am spus-o de o mie de ori
Și acum 1001
Noi nu ne vom separa
Nu mă voi rupe niciodată de tine
Acestui câine îi este destinată o casă în inima ta(?)

Noi nu ne vom separa
Nu mă voi mai rupe niciodată de tine 
Nu ești singură
Și acum sunt acolo unde îmi este locul
Noi nu suntem singuri
Eu îți voi păstra inima și nu voi pleca

Tot ce vreau
Vreau de la tine
Dar nu te pot avea
Tot ce-mi trebuie
Îmi trebuie de la tine
Dar nu te pot avea

Nu ești singură
Și acum sunt acolo unde îmi este locul
Noi nu suntem singuri
Eu îți voi păstra inima și nu voi pleca

Tot ce vreau
Vreau de la tine
Dar nu te pot avea
Tot ce-mi trebuie
Îmi trebuie de la tine
Dar nu te pot avea

Tot ce vreau
Vreau de la tine
Dar nu te pot avea
Tot ce-mi trebuie
Îmi trebuie de la tine
Dar nu te pot avea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...