marți

Versuri Radiohead - Creep ( tradus )



Atunci când ai fost înainte aici
Nu m-am putut uita în ochii tăi
Tu ești precum un înger
Pielea ta mă face să plâng
Plutești precum o pană
Într-o lume frumoasă
Îmi doresc să fi fost special
Ești al naibii de specială !

Dar eu sunt o hidoșenie
Sunt un ciudat
Ce dracu caut eu aici ?
Nu aparțin acestui loc

Nu-mi pasă dacă doare
Vreau să am control
Vreau un corp perfect
Vreau un suflet perfect
Vreau să-ți dai seama când nu sunt prin preajmă
Ești al naibii de specială
Îmi doresc să fi fost special

Ea iese pe ușă și fuge
Fuge afară
Ea fuge fuge fuge
Fuge

Dar eu sunt o hiddoșenie
Sunt un ciudat
Ce dracu caut eu aici ?
Nu aparțin acestui loc

Orice te face fericită
Orice vrei
Ești așa de specială
Îmi doresc să fi fost special


Dar eu sunt o hidoșenie
Sunt un ciudat
Ce dracu caut eu aici ?
Nu aparțin acestui loc
Nu aparțin acestui loc

Video -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...