//VERSURITRADUSE este un site unde poți să citești, să scrii sau să ceri publicarea altor versuri. Ne bucurăm de peste un an de existență și de peste 100,000 vizitatori unici. Stay tuned! Postări noi apar în fiecare lună!

miercuri, 12 decembrie 2012

Versuri Tom Odell - Another Love ( tradus )


O altă dragoste 

Vreau să te duc undeva ca să știi că-mi pasă
Dar e așa de frig și nici nu știu unde..
Așa că-ți culeg narcise , într-un buchet frumos
Dar ele nu vor înflori așa cum au făcut-o primăvara trecută

Vreau să te sărut , vreau să te fac să te simți bine 
Dar sunt prea obosit ca să-mi aștern versurile
Vreau să plâng și vreau să iubesc dar mi-am pierdut toate lacrimile

O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile

Și dacă cineva te rănește vreau să lupt
Dar mâinile mi-au fost rănite de prea multe ori
Așa că-mi voi folosi vocea , voi fi al naibii de grosolan
Cuvintele întotdeauna câștigă , dar eu știu că voi pierde
Și voi cânta repede o melodie
Dar toate cântecele i le-am dedicat altei inimi 
Și vreau să plâng și să învăț să iubesc
Dar mi-am pierdut toate lacrimile

O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile

Un comentariu:

Ce părere ai ?