miercuri

Versuri Tom Odell - Another Love ( tradus )


O altă dragoste 

Vreau să te duc undeva ca să știi că-mi pasă
Dar e așa de frig și nici nu știu unde..
Așa că-ți culeg narcise , într-un buchet frumos
Dar ele nu vor înflori așa cum au făcut-o primăvara trecută

Vreau să te sărut , vreau să te fac să te simți bine 
Dar sunt prea obosit ca să-mi aștern versurile
Vreau să plâng și vreau să iubesc dar mi-am pierdut toate lacrimile

O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile

Și dacă cineva te rănește vreau să lupt
Dar mâinile mi-au fost rănite de prea multe ori
Așa că-mi voi folosi vocea , voi fi al naibii de grosolan
Cuvintele întotdeauna câștigă , dar eu știu că voi pierde
Și voi cânta repede o melodie
Dar toate cântecele i le-am dedicat altei inimi 
Și vreau să plâng și să învăț să iubesc
Dar mi-am pierdut toate lacrimile

O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile
O altă dragoste , o altă dragoste
Mi-am pierdut toate lacrimile

Un comentariu:

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...