marți

Versuri Pearl Jam - Alive ( tradus )


Viu

Fiule , spune ea , am o scurtă poveste pentru tine
Ce-ai crezut că a fost tatăul tău , doar un ..
Atunci când tu stăteai sigur acasă la vârsta de 13 ani
Tatăl tău murea , scuze fiindcă nu l-ai văzut , dar mă bucur c-am discutat
Oh eu , oh sunt încă viu
Hey , eu , eu , eu sunt încă viu
Hey , eu , eu sunt încă viu
Hey , oh

Oh , ea mergea încet , prin camera unui tânăr
Spunănd - sunt gata .. pentru tine
Nu-mi pot aduce aminte aproape nimic din această zi
Înafară de privirea sa , privirea , privirea
Oh , tu nu știi unde , acum nu pot să văd , doar mă holbez
Oh eu , oh sunt încă viu
Hey , eu , eu , eu sunt încă viu
Hey , eu , eu sunt încă viu
Hey , oh

E ceva greșit , spune ea
Desigur că este
Ești încă viu , spune ea
Oh , și eu oare merit să fiu ?
Aceasta este întrebarea ?
Și dacă e așa .. cine răspunde ..
Oh eu , oh sunt încă viu
Hey , eu , eu , eu sunt încă viu
Hey , eu , eu sunt încă viu
Hey , oh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...