marți

The Pretty Reckless - A.D.D.



Îmi place culoarea, îmi place îndrăzneala
Şi am o atitudine, pariezi că voi fi nepoliticoasă
Îmi place să fiu nebună, îmi plac jucăriile
Da, iubesc zgomotul puternic

Şi te emoţionez? Şi te fac să-ţi fie frică?
Ştiu că eşti neliniştit, aşa că vino aici
Şi uită-te la machiajul meu, joacă-te cu părul meu
Aruncă o privire peste

Sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit
Hei, hei, pentru asta este noaptea
Te-am adăugat, aşa că nu-ţi pierde vremea cu mine
Pentru că sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit

Trăiesc pentru extaz, tu trăieşti pentru a stăpâni?
Să ne sărutăm pentru aparatul tău foto, şi apoi voi decide
Sunt atrasă de haos, atrasă de furie
Şi te-aş putea ofensa

Vezi, îmi place să mă joc frumos,aşa că pot fi nepoliticoasă
Posibil să fiu prea avansată,ţi-am spus prea devreme?
Că îmi place şarada şi îmi place să mă impun
Adu-mi o băutură

Sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit
Hei, hei, pentru asta este noaptea
Te-am adăugat,aşa că nu-ţi pierde vremea cu mine
Pentru că sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit

Nu, nu, nu încerca să raţionezi cu mine
Nu, nu, nu încerca să raţionezi cu mine
Sunt beată aşa că acum sunt uşor de plictisit

Sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit
Hei, hei, pentru asta este noaptea
Te-am băgat în seamă, aşa că nu-ţi pierde vremea cu mine
Pentru că sunt tânără şi sunt uşor de plicitisit

Iubesc să fiu beată, pentru asta este noaptea
Iubesc să fiu beată, ei bine,sunt uşor de plicitisit
Aşa dragule,
Nu, nu, nu încerca să raţionezi cu mine
Nu, nu, nu încerca să raţionezi cu mine

Mulțumim, Minnie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...