marți

Versuri Sam Smith - Stay With Me (tradus)


Cred că e adevărat, nu-s bun la aventurile de noapte
Dar am nevoie de dragoste, fiindcă sunt doar un bărbat
Nopțile astea nu-s plănuite niciodată
Nu vreau să plec, o să mă ții de mână?

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

De ce sunt așa de emoțional?
Nu, nu arată bine, trebuie să mă controlez
Și în adâncul sufletului știu că nu voi putea
Dar poți să stai cu mine așa că nu va durea

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...