marți

Versuri Rita Ora - I Will Never Let You Down (tradus)



Spune-mi, iubitule, ce să facem
Voi face totul să fie mai ușor, avem o grămadă de pierdut
Privește razele soarelui
Deschide fereastra, lasă-le să strălucească!

Fiindcă mi-a fost rău și am lucrat toată săptămâna
Și am fost ok
Ai obosit să ai grijă de mine
Ai uitat cum să te simți bine
*
Ești visător
Știu exact cum te simți

Când spui că ți-a ajuns
Și ai putea doar să renunți
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Când simți că nu mai poți iubi
Voi fi tot ce-ți dorești
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

Putem face o grămadă de lucruri
Nu te jena dacă pierzi controlul
Sus, acum știi
Corpul îți este înghețat și ți-ai pierdut sufletul

Fiindcă mi-a fost rău și am lucrat toată săptămâna
Și am fost ok
Ai obosit să ai grijă de mine
Ai uitat cum să te simți bine
*
Ești visător
Știu exact cum te simți

Când spui că ți-a ajuns
Și ai putea doar să renunți
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Când simți că nu mai poți iubi
Voi fi tot ce-ți dorești
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

Lasă-mă să te duc în locurile unde nu mergi niciodată
Să ne distrăm puțin
Lasă-mă să-ți arat tot ceea ce n-ai văzut niciodată
Știi cum să iubești doar când mă ții în brațe

Când spui că ți-a ajuns
Și ai putea doar să renunți
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Când simți că nu mai poți iubi
Voi fi tot ce-ți dorești
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

Când spui că ți-a ajuns
Și ai putea doar să renunți
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată
Când simți că nu mai poți iubi
Voi fi tot ce-ți dorești
Oh, oh
Nu te voi lăsa niciodată

*=un vers lipsește

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...