marți

Versuri Justin Timberlake - Mirrors (tradus)



Nu eşti tu ceva de admirat?
Căci strălucirea ta e ceva ca o oglindă
Şi n-am ce face decât să observ
Că te reflectezi în inima mea
Dacă vreodată te simţi singură şi
Şi strălucirea mă face greu de găsit
Să ştii că sunt mereu
Paralel, pe partea cealaltă

Pentru că cu mâna ta în mâna mea şi cu un portofel plin cu suflet
Îţi pot spune că nu există nici un loc unde să nu putem merge
Doar pune-ţi mâna pe trecut
Sunt aici,încercând să te salvez
Trebuie să fii puternică

Pentru că nu vreau să te pierd acum
Mă uit chiar la cealaltă jumătate a mea
Cea mai mare scenă este în inima mea
Acolo există un spaţiu, dar acum eşti acasă
Arată-mi cum să lupt pentru prezent
Şi îţi voi spune, iubito, că a fost uşor
Întorcându-mă în tine odată ce am realizat
Că erai aici de la început
E ca şi cum tu îmi eşti oglindă
Oglinda mea mă priveşte înapoi
Nu m-aş putea simţi mai mândru
Cu oricine altcineva lângă mine
Şi acum e clar ca şi această promisiune
Pe care o facem
Două reflexii în una singură
Oglinda mea mă priveşte înapoi ,mă priveşte înapoi

Nu eşti tu ceva,un original?
Pentru că nu pare chiar atât de simplu
Şi nu pot face nimic decât să privesc,pentru că
Văd adevărul undeva în ochii tăi
Nu mă pot schimba fără tine
Tu mă reflectezi,iubesc asta la tine
Şi dacă aş putea,eu
M-aş uita la noi în acelaşi timp

Ieri este istorie
Mâine este un mister
Văd că te uiţi înapoi la mine
Ţine-ţi ochii pe mine
Iubito, ţine-ţi ochii pe mine

Tu eşti,tu eşti iubirea vieţii mele

Iubito, tu eşti inspiraţia pentru un cântec preţios
Şi vreau să-ţi văd faţa luminată de fiecare dată când mă pui să cânt
Aşa că acum spun adio vechiului eu,deja nu mai este
Şi nu pot aştepta, aştepta, aştepta, aştepta, aştepta să te aduc acasă
Ca să ştii, tu eşti

Fato, eşti reflexia mea,tot ce văd eşti tu
Reflexia mea, în orice fac
Tu eşti reflexia mea şi tot ce văd eşti tu
Reflexia mea, în orice fac

Mulțumim, Minnie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...