sâmbătă

Versuri Biffy Clyro - Mountains (tradus)


Munți

Iau o gură din aroma muntelui, crezând că dinții vor distruge muntele
Hai să plecăm, vreau să plec, tot drumul spre orizont
Iau o gură de apă din ocean, pășind pe apă înainte de a mă scufunda
Hai să ne scufundăm, vreau să mă scufund, spre fundul oceanului
Călătorește, eu voi călători, nu voi merge acolo fără tine
Hai să călătorim, noi vom călători, nu voi părăsi locul acesta fără tine

Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine
Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine
Fiindcă tu ne desparți
Cu toate lucrurile care nu-ți plac
Tu nu poți înțelege că eu nu voi pleca
Până când am terminat cu locul ăsta și tu vei afla
Unde s-au dus toate lucrurile greșite

I-am scris junglei o notiță și
Ei mi-au scris înapoi că n-am fost niciodată încoronat ca
Regele junglei, deci asta e sfârștiul orizontului meu
Călătorește, eu călătoresc, nu voi merge acolo fără tine
Hai să călătorim, noi vom călători, nu voi părăsi locul acesta fără tine

Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine
Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine
Fiindcă tu ne desparți
Cu toate lucrurile care nu-ți plac
Tu nu poți înțelege că eu nu voi pleca
Până când am terminat cu locul ăsta și tu vei afla
Unde s-au dus toate lucrurile greșite

Nimic nu durează pentru întotdeauna, exceptându-ne pe noi doi
Tu-mi ești muntele, tu-mi ești marea
Nimic nu durează pentru întotdeauna, între noi doi
Tu-mi ești muntele, tu-mi ești marea

Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine
Eu sunt muntele
Eu sunt marea
Nu poți să iei asta de la mine



Eu sunt muntele
Eu sunt marea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...