marți

Versuri Ed Sheeran - Autumn leaves (tradus)

Frunzele toamnei

O altă zi, o altă viață 
Trece exact că şi a mea 
Nu e complicat

Altă minte
Alt trup
Alt corp care îmbătrânește
Nu e complicat

Te-ai întrebat vreodată dacă stelele strălucesc pentru tine?
Plutește în jos
Precum frunzele toamnei
Închide-ți ochii înainte de a adormi
Și tu ești departe
Și ieri erai aici, cu mine

Altă lacrimă
Un alt plânset
Un alt loc în care noi doi am putea muri
Nu e complicat

O altă viață care se duce pe apa sâmbetei
O altă lumină care a dispărut de pe chipul tău
E complicat

Este fiindcă s-a sfârșit sau păsările încă îți cântă?
Plutește în jos
Precum frunzele toamnei
Liniștește-te acum

Închide-ți ochii înainte de a adormi
Și tu ești departe
Și ieri erai aici, cu mine

Cum mi-e dor de tine..
Simfonia mea ți-a cântat cântecul care te-a îndepărtat
Cum mi-e dor de tine
Mi-e dor de tine și mi-aș fi dorit să stai


Este fiindcă s-a sfârșit sau păsările încă îți cântă?

Plutește în jos
Precum frunzele toamnei
Liniștește-te acum

Închide-ți ochii înainte de a adormi
Și tu ești departe
Și ieri erai aici, cu mine





Atinge pământul
Ca un șapte patru șapte
Stai și vom trăi pentru totdeauna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...