miercuri

Versuri Paramore - Now (tradus)


Acum

Nu încerca să iei asta de la mine
Nu încerca să iei asta de la mine
Acum

Nu încerca să iei asta de la mine
Nu încerca să iei asta de la mine
Acum

Mă simt ca și cum aș învia
Și toată lumea mă așteaptă
Cel puțin acum nu mă voi mai întreba niciodată
Cum e să nu fii aici un an
Dar am fost indestructibili
M-am gândit că îi vom putea înfrânge pe toți
Niciodată nu m-am gândit ce m-ar putea scoate din asta
Și stă acolo jos

Pierdut în bătălie, câștigă războiul
Aducându-mi nava care se scufundă la țărm
Începem din nou, sau ne întoarcem
Este un timp și un loc unde trebuie să mori, dar nu este ăsta

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Nu încerca să iei asta de la mine
Nu încerca să iei asta de la mine
Acum

Nu încerca să iei asta de la mine
Nu încerca să iei asta de la mine
Acum

Îmi doresc să găsesc un glob de cristal
Pentrul zilele în care voi fi inutilă
Știi că le-aș folosi pe toate pentru bine
Nu le voi lua fără acord
În schimb, am niște amintiri
Din zilele în care n-am simțit nimic
Cel puțin, ele îmi voi aminti
Să nu greșesc din nou

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

Dacă e un viitor
Noi îl vrem

E un timp și un loc unde trebuie să mori

Este un timp și un loc unde trebuie să mori,
Dar nu este ăsta

Este un timp și un loc unde trebuie să mori,
Este un timp și un loc unde trebuie să mori,
Dar nu este ăsta, nu

Dacă e un viitor
Acum

Dacă e un viitor
Acum

Dacă e un viitor
Acum

Dacă e un viitor
Acum
Acum
Acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...