Treceți la conținutul principal

Versuri Pink - Just give me a reason (tradus)


Doar dă-mi un motiv

Chiar de la început
Ai fost un hoț
Mi-ai furat inima
Iar eu sunt victima ta de bunăvoie
Te-am lăsat să vezi unele părți
Care nu erau chiar așa de drăguțe
Și cu fiecare atingere le-ai reparat
Acum vorbești în somn
Și spui lucruri pe care nu mi le-ai spus
Spui că te-ai săturat
De dragostea noastră

Doar dă-mi un motiv
Chiar și unul mic e bun
Pentru o secundă nu suntem distruși, suntem înțelegători(?)
Și putem învăța din nou să iubim
E în stele
A fost stris în cicatricele din inimile noastre
Nu suntem distruși, suntem înțelegători
Și putem învăța din nou să iubim

Scuză-mă fiindcă nu înțeleg
De unde vin toate astea
Mă gândeam că suntem bine
( Oh, le-am avut pe toate)
Iarăși înnebunești
Scumpul meu, încă le avem pe toate
Și toate sunt în mintea ta
Ai avut iarăși coșmaruri
Obișnuiai să mă minți când erai așa de aproape de mine
Nu e nimic mai mult ca străzi pustii
Între dragostea noastră
Dragostea noastră, dragostea noastră

Doar dă-mi un motiv
Chiar și unul mic e bun
Pentru o secundă nu suntem distruși, suntem înțelegători
Și putem învăța din nou să iubim
E în stele
A fost stris în cicatricele din inimile noastre
Nu suntem distruși, suntem înțelegători
Și putem învăța din nou să iubim

Canale de lacrimi și rugină
Le voi repara eu pentru noi
Se așează praful pe noi
Dar dragostea noastră e suficientă
Tu aștepți în ea
Îți torni o băutură
Nu e așa de rău cum se pare
Vom veni curați

Doar dă-mi un motiv
Chiar și unul mic e bun
Pentru o secundă nu suntem distruși, suntem înțelegători
Și putem învăța din nou să iubim
E în stele
A fost stris în cicatricele din inimile noastre
Nu suntem distruși, suntem înțelegători
Și putem învăța din nou să iubim

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

Postări populare de pe acest blog

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus
Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur
Am avut o dată şapte ani

Trăiam într-o lume mare, dar noi credeam că eram giganţi
Dădeam tot ce era mai bun, învăţam repede
La 11 am fumam ierburi şi beam lichior
Nu eram bogaţi dar eram mai mereu pe afară

Am avut o dată unsprezece ani
Du-te şi găsește-ți o soție sau o să rămâi singur
Am avut o dată unsprezece ani

Am avut mereu vise, la fel cum a avut şi tata
Aşa că am început să scriu câtece, să scriu poveşti
Despre acea glorie care întotdeauna mă plicitisea
Pentru că doar cei pe care îi iubesc mă cunosc cu adevărat

Am avut odată douăzeci de ani, povestea mea a fost spusă
Înainte de răsărit, când eram singur
Am avut odată douăzeci de ani

Văd numai obiective, nu cred în eşec
Ştiu că până şi cei de jos pot face ceva măreţ
Am prietenii cu mine
Şi dacă nu ne întâlnim până plec, sper că ne vom întâlni mai târziu

Am avut odată douăzeci de ani, povestea mea a fost spusă
Scriam despre orice-m…

Versuri Lana del Rey - Summertime sadness ( tradus )

Tristețe pe timp de vară
Sărută-mă tare înainte să pleci Tristețe pe timp de vară Vroiam doar să știi Că, dragă, ești cel mai bun
Port rochia roșie în seara asta Dansez în intuneric, la lumina palidă a lunii Mi-am terminat coafura, zici că sunt o adevărată regină a frumuseții Fără tocuri, mă simt vie
Oh, Dumnezeule, simt asta în aer Firele de telefon de deasupra sfârâie precum sunetul unei curse Dulceață, am luat foc, simt asta oriunde Nimic nu mă mai sperie acum
( Unu, doi, trei, patru )
Sărută-mă tare înainte să pleci Tristețe pe timp de vară Vroiam doar să știi Că, dragă, ești cel mai bun
Am acea tristețe pe timp de vară 
Tristețe pe timp de vară, tristețe pe timp de vară
Am o tristețe pe timp de vară, tristețe pe timp de vară

Mă simt vie în seara asta
Conducând pe coastă cu aproximativ 99
Îl am pe scumpul meu în lateral
Știu dacă mă duc, voi muri fericită în seara asta

Oh, Dumnezeule, simt asta în aer Firele de telefon de deasupra sfârâie precum sunetul unei curse Dulceață, am lu…

Versuri Sam Smith - Stay With Me (tradus)

Cred că e adevărat, nu-s bun la aventurile de noapte
Dar am nevoie de dragoste, fiindcă sunt doar un bărbat
Nopțile astea nu-s plănuite niciodată
Nu vreau să plec, o să mă ții de mână?

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

De ce sunt așa de emoțional?
Nu, nu arată bine, trebuie să mă controlez
Și în adâncul sufletului știu că nu voi putea
Dar poți să stai cu mine așa că nu va durea

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine

Oh, nu vrei să stai cu mine?
Fiindcă tu ești tot ce vreau
Asta nu-i dragoste, e clar
Însă, dragă, stai cu mine