marți

Versuri Bruno Mars - When I was your man (tradus)


Când am fost bărbatul tău

E același pat doar dacă că acum pare puțin mai mare
E cântecul nostru la radio, dar nu e la fel
Când prietenii noștrii vorbesc despre tine, tot ce fac este să mă rănească
Fiindcă inima mea se rupe atunci când îți aud numele

Toate sună ca..
Prea tânăr, prea naiv ca să realizez
Că ar fi trebuit să-ți cumpăr flori
Și să-ți țin mâna
Ar fi trebui să-ți dăruiesc tot timpul meu
Atunci când am avut șansa
Să te duc la fiecare petrecere
Fiindcă tot ce ai vrut tu a fost să dansezi
Acum scumpa mea dansează
Dar o face cu alt bărbat

Mândria mea, ego-ul meu, nevoile mele și toate căile mele egoiste
Au făcut o femeie puternică ca tine să plece din viața mea
Niciodată nu voi putea curăța dezastrul pe care l-am făcut
Și mă bântuie de fiecar dată când închid ochii

Toate sună ca..
Prea tânăr, prea naiv ca să realizez
Că ar fi trebuit să-ți cumpăr flori
Și să-ți țin mâna
Ar fi trebui să-ți dăruiesc tot timpul meu
Atunci când am avut șansa
Să te duc la fiecare petrecere
Fiindcă tot ce ai vrut tu a fost să dansezi
Acum scumpa mea dansează
Dar o face cu alt bărbat

Deși mă doare
Voi fi primul care va zice că a greșit
Știu că probabil am întârziat cam mult
Să încerc să-mi cer scuze pentru toate greșelile mele
Dar am vrut doar să știi

Sper că îți cumpără flori
Sper că îți ține mâna
Îți dă tot timpul lui
Atunci când are șansa
Să te ducă la fiecare petrecere
Fiindcă îmi aduc aminte ce mult îți plăcea să dansezi
Fă toate lucrurile pe care ar fi trebuit să le fac
Atunci când am fost bărbatul tău
Fă toate lucrurile pe care ar fi trebuit să le fac
Atunci când am fost bărbatul tău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...